کتاب السحر الاحمر دعوات تسخیر استحضار فوائد مجربة و غیر ذلک

خرید و دانلود آنی

خرید پروسه انلاین کتاب

پشتیبانی از دانلود های ناموفق

پشتیبانی از سروش + واتساپ + تلگرام

شماره پشتیبانی

09103705578

توضیحات

دانلود کتاب السحر الاحمر بصورت pdf

دانلود کتاب السحر الاحمر در باب دعوات تسخیر استحضار فوائد مجربة و غیر ذلک می باشد.در عالم علوم و معارف، هرگاه سخن از مباحث فراطبیعی و غریب به میان می‌آید، ذهن بسیاری از افراد به سوی موضوعاتی چون جادو، سحر و طلسم گرایش می‌یابد. در این راستا، اثر السحر الأحمر از قلم عبدالفتاح السید الطوخی، مجموعه‌ای از این گونه معارف را در خود جای داده است. این کتاب، دریچه‌ای است به سوی ورود به عالم علوم غریبه و نفوذ در بخشی از دانش‌های پنهان بشر.

ترجمه کتاب:عربی

تعداد صفحات:97

معرفی کتاب

کتاب السحر الأحمر در حقیقت مجموعه‌ای از مطالب مربوط به علوم غریبه و مجربات است. این اثر، دربردارنده مباحثی چون دعوات تسخیر، استحضار و فوائد مجربه می‌باشد. نویسنده در این کتاب، به ارائه و تبیین این موضوعات پرداخته و سعی کرده است تا گوشه‌ای از دنیای مرموز و ناشناخته را بر خوانندگان خود آشکار سازد.

یکی از مهم‌ترین بخش‌های این کتاب، مربوط به موضوع دعوات تسخیر است. نویسنده در این قسمت، به بررسی و تشریح روش‌های فراخوانی و تسخیر ارواح و نیروهای پنهان پرداخته است. همچنین، بخش‌هایی از کتاب به موضوع “استحضار” اختصاص یافته است که به مطالعه و معرفی شیوه‌های استدعا و احضار ارواح و وجوه غیرمادی می‌پردازد.

علاوه بر این، در السحر الأحمر، فصول مربوط به فوائد مجربه نیز وجود دارد که در آن، نویسنده به معرفی و توضیح برخی از مجربات و تجربیات عملی در حوزه علوم غریبه پرداخته است. این بخش‌ها، مخاطب را با مطالبی چون طلسم‌ها، تعویذها و ادعیه خاص آشنا می‌سازد.

کتاب السحر الاحمر

کتاب السحر الاحمر

 

فهرست کتاب السحر الاحمر

این کتاب، فهرستی از موضوعات مرتبط با علوم غریبه و سحر احمر را ارائه می‌دهد. مخاطبان این کتاب، علاقه‌مندان به موضوعات فراطبیعی و اسرارآمیز هستند. محتوای این اثر، برای مطالعه و پژوهش در حوزه‌های مربوطه مناسب است. فهرست این کتاب:

لیست کتاب کتاب السحر الاحمر

لیست کتاب کتاب السحر الاحمر

نتیجه‌گیری

کتاب السحر الأحمر اثری است که به بررسی و واکاوی برخی از موضوعات مربوط به علوم غریبه و مجربات می‌پردازد. این اثر، برای کسانی که علاقه‌مند به ورود به عالم نامرئی و کشف حقایق پنهان هستند، می‌تواند راهگشا باشد. البته، لازم است که مخاطبان این کتاب، با احتیاط و دقت لازم به مطالعه و بررسی آن بپردازند و از به کارگیری این گونه معارف جز در موارد ضروری و مشروع بپرهیزند.

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “کتاب السحر الاحمر دعوات تسخیر استحضار فوائد مجربة و غیر ذلک”

کتاب السحر الاحمر
کتاب السحر الاحمر دعوات تسخیر استحضار فوائد مجربة و غیر ذلک