کتابهای پیشنهادی برای شما

کتاب های دعا نویسی و گنج یابی بصورت یکجا

دانلود کتاب کنزالعجایب نسخه اصلی

تومان20.000

نسخه :دانلودی

فرمت کتاب:pdf

سایت:دانلود کتاب pdf

گلچین شده 80 تا از بهترین کتاب های علوم غریبه در فروشگاه دانلود کتاب pdf

دانلود و دریافت کتاب های گلچین شده علوم غریبه

دانلود کتاب کنزالعجایب ، نسخه اصلی با فرمت pdf برای شما تهیه کرده ایم که می توانید این کتاب دعا نویسی را در سایت ما دانلود کنید.در سایت ما، شما می‌توانید نسخه اصلی این کتاب را با فرمت pdf دانلود کنید. این فرمت قابلیت خواندن راحت و دسترسی آسان به محتوای کتاب را فراهم می‌کند و به شما امکان مطالعه و استفاده از دعاها و زیارت‌های موجود در این کتاب را می‌دهد.

کتاب کنزالعجایب یکی از کتب معروف و مورد توجه در عرصه جادو و طلسم است که به طریقه‌ها و روش‌های مختلفی برای حل مشکلات و دستیابی به مطالب مورد نظر شرح داده شده است. یکی از بخش‌های این کتاب، باب جهت محبت این مربع و طالب و مطلوب است که به ترتیب باید نام طالب و مطلوب در وسط مربع نوشته شود. این عمل به منظور جلب محبت و علاقه طالب به مطلوب است و از طریق این کتاب و فرایندهای آن، امیدوارند که این محبت و علاقه به دلخواه مورد نظر برسد.

بخش دیگری که در این کتاب آمده است، بحهت عداوت بینی بنویسید در مسجد در زندیک محراب زیر حصیر دفن کند. این بخش نیز به منظور ایجاد عداوت و دوری از شخص یا اشیاء مورد نظر است و نیازمند انجام فرایندهای خاص و خاصی است که در این کتاب شرح داده شده است.

یکی از روش‌های دیگر که در این کتاب آمده است، نوشتن جداول و حروف بر روی پوست خر و سپس قرار دادن آن در وقت نوشتن به زبان مورد نظر است. این عمل به منظور جلب موفقیت و رسیدن به هدف‌های مورد نظر است و از طریق این کتاب و دستورالعمل‌های آن، امیدوارند که این موفقیت و رسیدن به اهداف مورد نظر برسد.

در این کتاب، اسماء اعداد و جداول نیز مورد بررسی قرار گرفته است که به افراد کمک می‌کند تا با استفاده از اعداد و جداول مختلف، به دست آوردن نتایج مورد نظر را سریع‌تر و بهتر انجام دهند.

“کنزالعجایب” یک اصطلاح فارسی است که به معنای “گنجینه عجایب” می‌باشد. این اصطلاح به طور کلی به مفهوم یک مجموعه از چیزهای بسیار باارزش و شگفت‌انگیز اشاره دارد. در ادبیات و فرهنگ عامه، این عبارت به طور خاص به یک کتاب یا مجموعه از داستان‌ها، حکایات یا اطلاعات شگفت‌آور و جذاب اطلاق می‌شود.

اصطلاح فنی یا تخصصی به عنوان لغتی است که در یک حوزه خاص از دانش یا صنعت به کار می‌رود و معمولاً توسط افراد متخصص در آن حوزه استفاده می‌شود. این اصطلاحات ممکن است برای افراد غیرمتخصص سخت‌فهم به نظر برسند.

پس از دانلود کتاب کنزالعجایب از سایت ما، می‌توانید این کتاب را به دوستان و آشنایان خود نیز معرفی کنید تا آنها نیز از این منبع ارزشمند برای دعا و زیارت بهره‌مند شوند.

در نهایت، امیدواریم که با دانلود و مطالعه این کتاب، بتوانید ارتباط خود را تقویت کنید و از برکات در زندگی خود بهره‌مند شوید. این کتاب به شما کمک خواهد کرد تا بهترین نسخه از خودتان را به دست آورید و زندگی معنوی داشته باشید.

دانلود کتاب کنزالعجایب نسخه اصلی

دانلود کتاب کنزالعجایب نسخه اصلی

دانلود کتاب کنزالعجایب نسخه اصلی

دانلود کتاب کنزالعجایب نسخه اصلی

دانلود کتاب کنزالعجایب نسخه اصلی

فهرست کتاب

  • باب جهت محبت این مربع و طالب و مطلوب بترتیب بنویسید و اسم طالب و مطلوب در وسط مربع…
  • بحهت عداوت بینی بنویسید در مسجد در زندیک محراب زیر حصیر دفن کند…
  • باب جدای این طلسم را بر پوست خر نوشته و آنرا در وقت نوشتن به زبان گذارد…
  • جداول و حروف حامل اسرافیل و جبرائیل و کاکائیل و میکائیل و…
  • اسماء اعداد و جداول
  • جدول الاختیارات علی اکون القمر فی البروج الاثنی عشریّه
  • دین ملوک و حکام، حاجت خواستن، بخانه نوشدن، بار بستنی سفر کردن، بنا نهادن، قصد حجامت کردن، نام نهادن، طرح کردن دختر حساب و…
  • طالب و مطلوب و استخراج و حروف اول اسم اعظم موافق حرف اول طالب و مطلوب باشد اسم مطلوب بخواند اسم ملک روز مع اسم فرشتگان…
  • اسمهای بادی و…

و صدها مطالب دیگر

تعداد صفحات: ۲۴۵

فرمت کتاب: Pdf

کیفیت کتاب: ۹۵ درصد خوب

نوع خطوط کتاب: خطی

حجم فایل: ۲۵ مگابایت

1 دیدگاه برای دانلود کتاب کنزالعجایب نسخه اصلی

  1. پشتیبانی

    کتاب کنزالعجایب

دیدگاه خود را بنویسید

پکیج های سایت دانلود کتاب PDF

مجموعه کتاب های تکی این مجموعه شامل موارد زیر

دانلود کتاب کنزالعجایب نسخه اصلی
دانلود کتاب کنزالعجایب نسخه اصلی